نحوه بازگردانی و تعویض کالا

بله ، اما این امر برای سفارش هایی امکان پذیر است که بعد از ساعت 12:00 عصر ثبت شده باشد و این امکان تا ساعت 24:00 همان روز صورت امکان پذیر است ، از همین رو برای تغییر یا لغو سفارش ، از طریق راه های ارتباطی اطلاع رسانی کنید تا مبلغ شما ارجاع داده شود یا محصول مورد نظر را با تغییرات ذکر شده ارسال کنیم .

فروشگاه اینترنتی کالدینو تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما عزیزان و خریدی امن و ایمن عرضه می کند ، برای اطلاع از نحوه بازگردانی محصولات سفارش داده شده به صفحه شرایط و قوانین بازگردانی کالا مراجعه کنید .

لازم به ذکر است که محصولات فروشگاه اینترنتی کالدینو به علت سلامت محور بودن محصولات و انحصاری بودن تماما با مشاوره به شما عزیزان عرضه می شود که خود این امر درصد خطا و یا اشتباه در ثبت سفارش را به حداقل می رساند .

تمام تلاش خود را برای خریدی سودمند و خدماتی بی نقص ارائه می دهیم ، از همین رو در صورت بروز مشکلات احتمالی در هنگام تحویل کالا کافیست بدون هیچ نگرانی با پشتیبانان سایت در خصوص مرجوع کالا مذاکرات لازمه را انجام دهید و سپس در صورت تایید خطا از طرف کالدینو مبلغ عودت داده می شود یا کالای مورد نظر شما تعویض ارسال می شود .